Caro Health App

Om u nog beter van dienst te zijn voor én na uw behandeling, hebben wij nu een handige digitale zorgassistent; de Caro Health App. De applicatie heeft onder andere een eenvoudige to-do functie die u een melding geeft wanneer dat nodig is. Ook kunt u al uw vragen stellen via de chatfunctie. Bijvoorbeeld of bepaalde pijn wel hoort bij het revalideren of wanneer u uw medicatie moet nemen.

Contact met Orthoparc

Caro is een makkelijk communicatiemiddel, u staat direct in contact met onze verpleging, artsen of fysiotherapeuten door middel van de chatfunctie. Ook kunt u een (beveiligd) videogesprek met ons voeren, bijvoorbeeld de controle afspraak. Zo kunt u de arts toch ‘in de ogen kijken’ zonder dat u daarvoor helemaal naar de kliniek hoeft te komen. Aangezien Orthoparc patiënten uit het hele land behandeld, is dit een mooie aanvullende tool.

Voor welke behandeltrajecten?

Op dit moment is de app beschikbaar voor patiënten die een nieuwe heup of nieuwe (halve) knie krijgen. Orthoparc ontwikkelt de app samen met Caro door, zodat ook onze andere ingrepen binnen de gaan app vallen. Ook werken we aan meer metingen en integraties om de app nog beter op uw behandeltraject af te stemmen. Zo zullen uw afspraken in de toekomst ook in de app te vinden zijn.

Veiligheid staat voorop

Zoals alle digitale systemen in de zorg, voldoet ook deze app aan de hoogste veiligheidseisen. De Caro Health app voldoet bovendien aan alle keurmerken, waaronder ISO 27001 en NEN 7510. Alle gevoelige data die u en wij via de app versturen kan alleen ingezien worden door de juiste specialisten binnen Orthoparc. De data wordt niet centraal verzameld en ook niet geanalyseerd door derden. Mocht u de app willen gebruiken dan zullen wij u daar uitgebreid over informeren. De Caro Health app kunt u downloaden via de App Store (iOS) of Google Play (Android).

Bekijk hier een Caro video case

Download de app